Stråetshundar:)

God morgon alla!! ja så god morgon är det inte, jag har ens sjujäkla mensvärk och ont i halsen, har även träingsvärk
och kan man ligga i sängen hela dagen och tycka synd om sig själv???? nej nej snart ska man dra och jobba(hmm promenader) och sen när jag kommer hem då blir det plugga. önskar att det var helg. Får se kanske ska till Amanada i helgen, men som det ser ut nu så kommer det nog inte gå:( Men vi får se det är bara tisdag!!
Kommer bli en jobbig dag, tur att vi har så många busungar som vill mysa med oss:)
Så får krypa ihop mig och gosa med dom:)

Nu ska jag knapra halstabletter och och  snart gå!!!!!!!!!
funderar på att göra ett videoinlägg:) funderar på det för skulle vara kul(mest kul för mig:) och då får jag träna
på att prata inför kamera:) provade att göra en men vad tusan ljudet funkade ju inte.. hmm




Kommentarer
Jenny Nodén

Hej!



Sitter här på jobbet och har en jävla mensvärk åxo. Får värsta sammandragningarna så jag sitter och flåsar. Folk tror väl att man har värsta värkarna och ska föda snart :-D.



2010-09-28 @ 07:24:37
URL: http://www.datajenny.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0