men jag då??

jag- idag är det blogawards
min kompis- jaså?
jag- ja fast surt att jag inte är med där..
min kompis- varför skulle du det?
jag- för att jag har en blogg
min kompis- har du?
jag loggar ut från msn och suckar:)...  liksom schyssta klubben där!!

fast nu till allvar, även om jag skulle bli nomienrad så skulle jag inte gå....
och sen så är jag för ärlig och för tråkig för att min blogg skulle kunna bli populär...
så jag får ha min egen blogawards där bara jag vinner:) kan jag sitta och känna mig patetisk:)


ibland undrar jag om jag är knäpp eller bara onormal...

mamma tcyker jag har dålig humor:) bara för att jag skrattar åt allt typ och för att jag fortfarande ha en del kiss och bajs humor kvar.. men vadå det kan vara kul!!! specielt om man är trött eller har en pappa som är hysteriskt rolig och knäpp!!! jag får skylla på att jag blivit mentalt skadad:)

fast nu ska jag ge upp datorn för idag och kolla film:) yummie!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0