love me or hate me

TYckte det var lite kul att någon skrivit i min bdb att jag var en äcklig fjortis, som var fet och skulle banta och så vidare.... för det första så skiter jag i vad folk tycker om mig, för det andra så nej jag är ingen fjortis och sen jag vet att jag behöver gå ner i vikt. Men om jag nu är så hemsk att se på så behöver man ju inte kolla liksom;) och sen varför hålla på och vara elak och skriva saker ens????? så onödigt tycker jag. Det är typ
"hej jag har inget liv så jag måste vara elak" 

Men det är ju så här med mig att antingen: love me or hate me;)
jag bryr mig inte i vilket..... men om jag inte gillar någon så skiter jag i den.... och spela roll hur man ser ut... liksom det är ju inte så att den som skrev måste se ut som mig bara för att hon titta på mina bilder.... Man kan inte gilla alla människor......

Men för det kan man ju tänka sig lite för som person, för tänk om jag skulle säga till någon typ usch fy vad hemsk du är och så vidare och den personen kanske mår dåligt och sånt och så kommer jag där som helt utomstående och klagar och då kanske personen gör något den inte borde göra.... Detta är sånt här som gör världen ännu hemskare att leva i. liksom hur kul är det att alla smala och super snygga tjejer ska typ få bestämma vilka som är bra elle inte..... Jag förstår inte hur man som person kan vara så hemsk att man klagar på andra. Antingen dåligt självförtroende eller bara jäkligt elak....

Det som störde mig var inte att personen klaga på mig utan att personen ens gör det.
Liksom här kämpar jag med att må bra i mig själv och acceptera mig själv och försöka att ändra min livstil
och så komemr någon och klankar totalt ner på mig, någon som inte ens vågar stå för den person som den är.
Jag kämpar för att alla människor ska få må bra att alla är lika värda. Man ska trivas med sig själv för det är det som räknas. Så det som stör mig är att personer kommer in i folks liv utan att veta hur personen är och totalt klagar..... Det är så fel....

Det är synd att världen är som den är......

men tillsammans kan vi göra den till en bättre värld.... alla är värda lika mycket..



Kommentarer
Anonym

bra skrivet!

2010-11-09 @ 22:18:41
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0