Inpregneringsmedel!!

Hejsan alla!!( ha ha alla och alla;) men i alla fall nu är jag hemma från sala:)
vi typ pluggade och hade super kul.... går inte annat än ha kul med Camillha ju....
vi valde bilde till vår redovsning, skrev redovsingen och och testade oss fram...
sen åkte vi till sala, där jag köpte inpregneringsmedel.... sen åkte vi hem till camillhas mamma och pappa och åt lite mat... sen åkte jag hem.....

http://1.bp.blogspot.com/_fk91uL_CE3c/RxdtUaUiWbI/AAAAAAAAAFI/aGWV92e8fmg/s400/syskonk%C3%A4rlek2.jpg


förrestan jag läset en fantastisk bok idag.. syskonkärlek heter den... så jäkla super bra var  boken kunde inte sluta läsa den....

Här nedan ser ni en bild på (skoldis) sköldpaddan som vi photoshopade... att han har gröna ögon är för att vi lekte lite mer med bilden.. nej för han ville vara anonym... men egentligen är han en ninja turtles:)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0