våldtäkt

nu är det så här att jag har läst mycket om Linnea, 14, våldtogs på sin högstadieskola. Ett par dagar efter att Linnea polisanmält började rykten att cirkulera. Ingen trodde på henne. Linneas skolkompisar tog ställning för killen, och hon stod ensam. På skolavslutningen möttes pojken med jubel. Samma kväll våldtog han en flicka till. Trots att pojken dömdes för båda våldtäkterna fortsatte ryktesspridningen. Inte minst på nätet – där forum fyllts av kränkande kommentarer om flickorna. och jag tycker detta är hemskt... vad är det för värld vi lever i ? hur kan detta liksom blr möjligt...

tycker så synd om flickan.. det värsta är ju att det är pojkensmamma som är den som säger att det inte är sant, fast han erkänt. visst det är hemsk att ens barn våldtagit någon, men han erkänner ju...

nej världen blir bara hemskare och hemskare.....

Hon våldtogs på skolan – pojken hyllades


Kommentarer
MichelleS

Sv: Säljer den eftersom jag inte har någon användning av den. Gått ut studenten och det var de jag skulle ha den till.

Haft den i garderoben snart ett år, och det är ju lite onödigt!

2010-03-27 @ 22:33:18
URL: http://michellespiik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0