hatar söndagar!!!

helgerna är för korta och söndagar suger för då vet man att man ska upp och börja en ny skit vecka... men helgen när vi får påskolv blir lång... från fredag till måndag.. vilket betyder att måndag blir som söndag fast bätter för på tisdagen är det ju inga tidningar och jag har lov:) så ge mig påsklov.... men men ska ju har tre veckors praktik först och sen fyra dagar i skolan.. bläääää

torsdag blir det västerås.. men ska ju bara vara på skolan så inte så kul men men.... har ingen lust att åka.....

jag vill att det ska vara fredag kväll redan nu, första praktik veckan brukar bli jopbbig, även om det är lugnare på hunddagiset kommer det bli jobbigt fr först tidningar, sen gå dit, sen gå promenader där, sen gå hem, sen träna... hinna med att plugga... på fredag kommer jag stupa i säng.. ha ha










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0