vart tar dagarna vägen

hej alla..... i morgon är min sista dag på tidningarna så skönt.... fast ska ju hjälpa mamma
med tidningarna men det är inte lika jobbigt som att ha området själv. blir inte så mycket på hunddagiset nu i sommar.... är nästan inga hundar där nu.... men vecka 33 då börjar ju det på riktigt med allt, skolan och jobbet...
längtar faktiskt.....

men tiden bara rinner i väg... jag hinner knappt vakna förrens det är dags att sova...
dagarna bara försvinner och blaandas ihop... har knappt koll på vad det är för dag:)
men jag mår bra och är glad.... visst jag är trött mycket men det är för att man
är inte van, men jag är lycklig....:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0