vem är jag???

hej på er!!!! jag har funderat mycket nu på vem jag är och vad som gått fell i mitt liv och varför...

jag har inte kommit på några direkta svar än, men jag har insett att jag måste lita mer på mig sjäkv och tro på mig själv. för då kan jag lita på andra... jag måste lära mig att inte ha kontroll på allt och att saker och ting ordnar sig.

sen en annan sak, jag har försökjt att inse det här med A, att visst det var mitt fel och därför kunde jag inte släppa det... men sen nu så har jag insett att jag släpper taget men inte glömmer. och på detta viss har de gjort att A hörde av sig. att när jag minst annnade det så hörde A av sig.. och sen fick jag det jag ville, en förklaring, att A fortfarande bryr sig och att jag inte är så hemsk:) vilket har gjort det att allt jag stått ut med och hur jag mått senaste tiden har varit värt det, för jag har lärt mig något nu och det har inte varit förgäves.... visst jag och A kankse inte får tillbaka så osm det var innan, eller vi kanske slutar prata, eller ja jag vt inte.. men att vi ändå på något viss inte hatar varann och att vi kan prata det känns bra.... jag vet att jag skulle vilja att det var som förut fast bättre.. men jag vet att ibland blir saker annorlunda och då kanske det inte är bra, men det funkar..... så hur det än är så höll A det A lovade och hörde av sig, fanns där....  vilket får mig att må bra och inse att om jag lär mig det som jag börjat tänka på och tar det lugnt;)  så kommer allt fixa sig!!!!!





men nu ska jag duscha... kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0