ledig:) men hälsolöftena då??

Just ja bloggen;) Nej men jag vet jag glömmer bloggen emellan åt.. kanske för att jag har mycket att göra.
Ska sätta mig i helgen och göra hälsolöftena ordentligt. Jag har kommit på att jag måste ändra lite där... sen så
tänkte jag skriva typ som en hälsodagbok, så ska sätta mig och skriva lite idag.. vilket påminde mig om att jag ska ju använda bollen 3 dagar i veckan så det går bli idag, i morgon tänkte jag köra hemma träning i alla fall.
Måste göra upp träningsschema för när jag är ledig, för komemr vara ledig från jobb och gymnastiken.
så blir till att lägga upp ett träningsschema. mina hälsolöften är ju
1. äta bättre/nyttigare
2. vara mer aktiv
3. pilatesboll 3 dagr/veckan
4. 20 min egen tid/vecka
sen har jag lite olika förslag/mål för att uppnå dom. Men jag kommer skriva i min hälsodagbok att från jul och fram till 10 januari ungefär kommer jag lägga upp ett träningsschema. Sen gäller det bara att hålla det, men det är bra detta för att när det är till skolan då blir man ju seriös och vill visa hur duktig man är så då gör man ju allt och sen förhoppningsvis så kommer man ha kommit till en vana med det och då fortsätter man:)
Nu ska jag snart sätta mig vid pilatsbollen och kolla tv:) sen blir det att hälsoblogga typ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0