stackars nicke

fick höra att nicke(en av hundarna från hunddagiset) blivit biten av en annan hund.
dock ingen av våra hundar som bet han, han var inte på hunddagiset när det hände utan hemma.
han lekte med en annan hund och så gick det överstyr och han blev biten. så cm stackars lilla nicke
har ett 7cm djupt sår och han får antibiotika och andra tabletter. Det är så trist när hundar/ människor blir bitna.
hoppas nicke mår bättre snart. han är ledig denna vecka(han kommer varann vecka) men nästa vecka kommer han. får se hur han mår då.


är så glad att jobba med hundarna!!! det kommer bli kul och jobbigt att jobba nu i höst.
kommer mest plugga, jobba i 1 år nu. men tänk om 1 år vad stolt man kommer vara att man jobbat och pluggat
i stället för att inte gjort något. jag känner det, detta är mitt år:)
jag tror det är detta jag behöver, att få ha något att göra hela tiden, att jobba och plugga.
verkligen komma i ordning med mitt liv nu. sista året på brinell var tufft, men jag lärde mig att hitta mig själv och vad problemen var. och nu är det dags att fixa allt:) jag känner mig lycklig och jag vet att jag kan klara allt, bara jag vill..... jag har redan börjat:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0