hatar att vakna ibland!!

god morgon... varför ska mitt humör alltid bli förstört.. eller rättare sagt hade jag gnällt, varit sur då hade han blvit skit förbannad påmig. men han ja han får gnälla. och varför gnäller han? jo för att det inte finns något att göra, för att han vill jobba..och .. dom har varit lediga i 4 dagarna nu och dom gnäller. mer deras barn då? borde dom inte finnas där för dom. allt dom tänker på är sitt förbannade jobb. det ska fixas där hela tiden, men inte här, vi måset rätta oss efter deras tider hela tiden, vi måste hjälpa till där för annars blir han sur. jag är så trött på allt.

okey vi börjar om.... jag är på bra humör, han får vara sur om han vill.....

god morgon på er:) typsikt att solen inte lyser idag.. men jag är pepp ändå.
jag vet att jag är ensam, men för det mesta så trivs jag med det..
jag är glad idag flr jag mår bara bra.. ha ha....
händer idag hos mig=
ska lyssna på massa gnäll
gå pw
plugga
gå promenad
träna...
kolla jag kan göra vad jag vill:) för jag har ingen pojkvän som vill vara, ingen kompis somm tjatar:)


http://www.nysted-mole.dk/images/glad%20is%20foto%20.jpg



Kommentarer
malin

med ett bra humör klarar man det mesta!

2010-04-05 @ 12:30:13
URL: http://mmalinhedqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0