för mycket blogg

hej på er!!!

jag vet bloggen borde inte kännas som ett tvång för mig då jag knappt har några läsare.
jag skriver mest för min egen skull. du vet kul att kolla tillbaka senare i livet. men sen skriver jag
även i fall någon läser.... men men i alla fall så känner jag ibland att det blir för mycket blogg.
kommer bli roligare att blogga i sommar eller när jag kanske pluggar vidare eller när jag får ett jobb.
för just nu så rullar allt bara på och allt går så fort.. shit tar ju studenten om typ 2 månader liksom.

varför bloggar man??? är det för att bli känd? för att alla ska se en???

jag bloggar för min skull, för att få skriva av mig, skriva saker som kan vara kul att läsa om senare i livet, för att om någon läser ge den tips och för att ge en inblick i mitt liv och i mitt huvud:)

kram på er!!!!


http://www.snec.se/bilder/blogg-stor.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0