ego!!

god morgon på er!! hade en jätte härlig dröm om att jag var utomlands med min klass:) super kul var det!!!
http://www.resekatalogen.se/images/stories/bloggers/270/PhiPhi_Island_south_thailand.jpg
farmor sa till mig igår att hon tror inte jag klarar av att bo själv, men hallå jag är extremt självständig.... visst
jag kommer sakna min familj, men jag kan inte bo hemma för evigt och jag tror jag måste visa att jag klarar mig själv. jag är självständig, men jag har svårt att släppa taget. tror jag måste bevisa för mig själv att jag klarar saker på egen hand. hmm....

sen pratade farmor om att jag ska gifta mig.... ha ha .. jag är för ego för det.
jag vill inte ha någon spm bestämmer, men inte någon som ger med sig om allt.
det är därför mina förhållanden inte funkar........ jag är så van att klara mig själv och bara ha min familj.
jag är snäll, tänker på andra människor, men jag vill kunna klara mig själv...
jag kommer aldrig gifta mig:) tror jag!!! jag vet elller jag kankse vet den en perfekat killen för mig!!!
tror du det att den rätta kan försvinna?????
kankse det inte skulle hålla i längden med den som jag tror är mr right, men man vet inte... skitsamma. zandra förstör alltid.....
http://znogge.files.wordpress.com/2007/06/broellop-oland.jpg



förresten vet du hur man vet att man knappt använder sin mobil????
jo det är när du ska kolla på mobilen och den är avstängd och när du sätter på den så är batteriet dött:)
jag använder knappt min mobil ju!!!!



vad händer hos dig idag då???

själv så ska jag typ vakna till, sen blir det att gå en promenad, skriva klart apu uppgifterna, käka, gå ut, dusch/bada i kväll... sen vet i tusan.....

kram på er





Kommentarer
Sandra!

Gullig blogg!

2010-04-04 @ 14:52:18
URL: http://sstandsforsandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0