de är dig jag tänker på

en trevlig dag i går...  var typ i lokalen, hemma, mina möbler kom så jag sitter vid mitt nya skrivbord nu!!!
sen var jag ute med några kompisar och nicke ringde mig..... vi snackade jätte länge:D.....

nicke har jag känt länge, längre än andreas. nicke och andreas var kompisar förut men de gled i från varann... men jag hade nicke på lunar och sen så kollade jag hans vänner och då hittade jag andreas så jag började snacka med han... allt de här hände någon månad innan jag blev ihop med marcus..... tror jag... skitsamma...


snart ska jag dra till lokalen ska gå upp dit.... ska bli skönt med en promenad...

men nu ska jag stänga av datorn, för datorn ska med till lokalen



puss och kram


Kommentarer
malin

Kika gärna in i min blogg :)

2009-09-01 @ 13:35:44
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Rebecca

Anmäl dej till veckans blogg, man vinner länkning i en hel vecka! kram :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0