aldrig mer igen

du betyde så mycket för mig fats vi inte ens träffats..
du bad mig lita på dig
du ville att jag skulle lita på dig
du ville göra mig lycklig....

jag öpnnade upp mig berättade allt för dig
jag var redo att släppa in dig..

men vad hände?
allt skulle ju bra..

hur kommer de sig då att jag är ensam och att du är borta?
hur kommer de sig att jag är sårad igen....

varför gör jag misstaget att lita på någon...
varför gör jag misstaget att börja gilla någon...

du tycekr jag överreagerar. men nu slipper du ju mig.......



du ska veta att en del av mig kommer alltid vänta på dig, på den jag trodde du var, på min ängel..... men en stor del av mig är död inombords.... aldrig mer ska jag låta någon komma mig så nära som du gjort.

hej då min ängel









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0