god morgon alla!

fin dag idag? nej de regnar och jag är trött. ska till skolan för att ha föreläsning och
sen lunch i två timmar sen blir det att plugga. vad händer för er idag?
idag måste jag plugga sen när jag kommer hem och gå en låmg promenad också.

i dag funderade jag på varför har folk så dåligt självförtroende i dagens samhälle? beror de på att vi har för mycket krav på oss om hur vi ska vara och se ut? eller på alla dessa tv program med jätte smala tjejer och jätte vältränade killar? jag tycker att man ska gilla den man är och sätta upp mål som man vet att man klarar av och som låter bra för dig. jämför dig aldirg med någon än dig själv. visst ni kanske inte lyssnar på mig för jag är ingen kändis men jag har faktiskt mycket bra tankar. jag tror jag tänker om saker och ting alldeles för mycket de är därför jag har svårt att sova. men allat jag vill säga är att tro på dig själv!




Kommentarer
Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Oj, bristande självkänsla kan nog bero på mycket...dels det du skriver om, dels uppfostran, dels stressen, dels ålder... bra att du uppmärksammar det i alla fall!



Och tack för din kommentar!:.))

2009-05-20 @ 02:52:26
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Daniel

Kan beror på många faktorer

Men alla bör öva upp sin självkänsla.

JAg mobbades hårt i ungdomen men lyckades med terapi bli lika glad å fnittrig som jag är idag. Och leva livet med humor (som avspeglas i min blogg).

2009-05-20 @ 14:44:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0