mitt brev till marcus!

marcus vart tog du vägen? vad hände med allt du lova?
jag har så mycket jag vill säga dig men känns som jag är helt tom. men läs din blogg och lyssna på låtarna du gjorde mig och sen förklara du för mig varför du ljög för mig!

jag klarar inte de här smärtan är för tung! allt påminner om dig och att lyssna på låtarna är de närmaste jag kommer för att få vara nära dig men de gör så ont att höra din röst. jag vet att skulle du ringa mig eller jag skulle jag träffa dig skulle jag bryta ihop. jag vill vara ha dig här igen.

marcus kom till mig igen!

smärtan äter upp mig långsamt inifrån. jag vill bara ligga i din famn och höra dina andetag .

men jag ska vara stark och låta dig vara för du hatar mig!  du fick som du ville och vad fick jag? ingenting. mitt liv är trasigt och jag står här ensam. en dag kanske jag får träffa dig igen men då är allt försent. jag vill inte detta mer. varför kan jag bara inte sluta andas....... finns inget kvar ju.


jag orkar inte!

hej då marcus jag kommer alltid älska dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0