vem är jag?????

undrar vi inte alla vem vi är ibland? vad vi ska göra efter vi slutat skolan? vad som ska hända i framtiden?
jag gör det i alla fall! jag tänker ofta på hur det ska bli när jag flyttat hemifrån och så, jag är inte rädd för framtiden men jag är rädd för att jag inte vet hur jag ska fixa allt som att flytta hemifrån! men den löser väl sig!

idag lärde jag mig lite om mig själv att jag blir sur när min kille är med sina kompisar, jag tror det beror på att mina vänner skiter i mig och att jag inte vill att den enda som bryr sig om mig ska lämna mig. jag har blivit sviken så många gånger att så fort någon kommer nära mig så stötter jag bort dem........




men ibland undrar jag vart flickan som alltid var glad tog vägen, flickan som alltid var glad, flickan som såg det bästa hos alla. flickan som aldrig var ledsen.
ja vart tog jag vägen!
försvann flickan när hon märkte hur tufft livet är, att livet inte är som på film. att trots att man är snäll så blir man sårad, att man måste vara som andra vill att man ska vara för att bli accepterad, var det då hon försvann!
jag vill inte vara hon som ingen har, hon som inte blir accpeterad.  hon som blir sårad och gråter!
jag vet inte vem jag är längre känns som jag försvunnit.
jag vill bara vara mig själv!
'
idag var det skola:-( tråkigt eftersom jag är ensam i skolan, jag bryr mig inte så mycket men jag har vänner men dem skiter i mig och det sårar! på torsdag är det tråkig tema dag igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0