god natt sverige

ja jag har sovit några timmar men snart ska jag dela ut tidningar och sen sova igen.. jag är ju ledig ha ha ha ...

idag när jag vakande och kollade mobilen så hade jag inte fått några sms och då slog de mig att jag känner mig ensam.. jag har vänner och bla bla bla.. men jag saknar att ha någon som alltid fanns där, som alltid tyckte om mig, som ställde upp och försvara mig.... som alltid hörde av sig och de har jag inte nu.

så förlåt alla om jag varit jobbig...

alla vet att andreas har blivit en person i mitt liv som alltid(hoppas jag) kommer finnas här... han är så snäll..
men saken är den att missförstånd och annat skit(blir så när man bara snackar över msn och mobil men personerna ändå betyder massa) så blir saker jobbiga... vi snackar inte lika mycket längre. och i dag börjar han skolan.... högskolan.... men skitsamma för andreas jag finns här för dig..








när livet känns tungt så ska du veta att jag finns här för dig...


god natt alla vi hörs sen




Kommentarer
emma

hoppas du har en bra måndag? (:

2009-08-31 @ 13:16:04
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0