im lost in a world 1/4-09

april april ha ha jag har inte gått på någonting idag:D men har lurat några!
idag ficj jag spotify:D fy fan vilket grymt program säger jag bara, så nu sitter jag och lyssnar på musik, pluggar och kollar på greys anatomy! det påminner mig om att när det började så hatade jag programet, jag verkligen hataade det men nu kollar jag. men det var som det där den rätta för rosing vilket kasst program men jag såg alla avsnitt blev liksom fast i det..... alltså fy fan hon är 35 och väljer en som hon skulle kunna vara morsa åt´........ jag säger bara bläääääää


jag har tio jävla arbeten att göra i skolan! fy blä för skolan säger jag bara! just nu hatar jag verkligen skolan, vill bara slippa den. men nu ska jag plugga lite:-D


bye bye snäll ta mig i från skolan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0