dan före dan

dan före doppar dan kl 16:44

jag har tänkt på en sak, hur man ser på sig själv kanske inte alls stämmer in på vad andra tänker om en, och vissa ser kanske annat om en än vad andra ser. till exempel mina kompisar, jag ser på dem som schyssta, ställer upp, ser bra ut(men även värsta fjortisar ibland) medans andra kanske ser på dem som skit jobbiga och vissa älskar dem. jag tror att om man verkligen vill visa hur man är så måste man vara sig själv och tänka så här vill jag att andra ska se mig, men vad spelar det för roll vad andra tycker? varför ska vi bry oss varje dag om hur vi ser ut, vad vi gör och säger bara för att vi vill bli accepterade? för efter när vi slutar skolan då kan vi ändra på vem vi var, så varför ska vi sträva hela skolan efter att bli accepterade när det inte spelar någon roll egentligen vad andra tycker.
nej jag önskar att man bara kunde vara sig själv, en del av mig vill bli accepterad och att alla ska gilla mig men en stor del av mig vill bli accepterad för den hag är och inte dden som andra vill att jag ska vara. min familj dem tror att dem vet vem jag är, men dem vet inte att jag är deprimead för att mina vänner jämt sviker mig, dem vet inte att allt jag önskar är att dem ska bry sig om min skola, att dem ska se mig!!!!!!!

jag fick öppna en av mina julklappar av marcus, det var en mugg. på muggen står det kärlek(kanske kan låna pappas kamera och ta kort på den) och inuti står det som en dikt som fick mig att börja gråta, för jag visste inte att marcus kände så för mig.
det stod:
jag känner mig trygg och säker omkring dig, efter allt vi upplevt tillsammans vet jag hur mycket du älskar mig.
den värmen är något som jag vill ge till dig, du är ju den person som betyder mest för mig i mitt liv. en sak är
säker och det här lovar jag nu du kommer aldrig lämna mitt hjärta.

alltså gud vad jag önskar att min älskling var här nu, så jag kunde pussa han och säga att jag älskar han
och att det var en jätte bra present.


senare 18:47

idag har jag julstädat och möblerat om så tråkigt men det blev bra.... jag har tänkt på en sak jule är egentligen en vanlig dag men ändå känns den speciel. och dan före så känns den väldigt speciel, som något magiskt. jag älskar den känslan, hoppas det kommer snöa i morgon. snart kan jag logga in på internet(kl sju varje dag funkar mitt internet) och lägga in det här på min blogg.

kan man vara avundsjuk på en fyra åring? ja jag är det, jag är avis på marcus lillebror för att han får vara med marcus och jag inte får det. han får vara med min älskling och jag får inte det. det är orättvist så elakt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0