Its youst another monday...

Måndag... Sen allt med Fia och annat så har jag liksom tappat all energi. Just nu orkar jag inte.. Jag vill massa och vet inte var jag ska börja och känns som jag är ensam.. och sen allt med Fia.. de tar på en att ändra på saker att hon måste ta de lugnt... och jag saknar våra lång promisar. Får dåligt samvete när hon inte får göra de och de och så samtidigt när hon lekt lite eller vi varit ute så oroar jag mig om vi kanske gått för långt om hon kanske lekt för mycket:-( Det är jobbigt... Jag vill ju ge henne så mycket och samtidigt vill jag ju inte att hon ska få för höga lever/njur värden... Med promisar tror jag vi hamnat rätt med hur långt vi kan gå... Får försöka få henne att ta de lugnt... är livrädd att hon ska få typ lever skador bara de att hon kan ha förhöjda värden skrämmer mig... Vill ju att hon ska må bra...suck.....
Plus att nu ska jag köra i gång min typ diet eller vad man ska säga.. måste ju börja... Hade varit lättare om jag kunnat gå långa rundor för där kunde jag fått ny energi.. men ska visa att jag är stark:-) Nu tv och Fia mys
<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0