Fridfullt..

hej hopp!
Sitter här och lyssna på Moa och Matildas podcast..
älskar den... Fia ligger i sin korg/hus och sover är ganska trött...
Hon har ju fått gått lite längre idag, lekt lite med prinsen och varit ganska aktiv med hjärnan idag:) Och jag har kommit på att jag kan ju cykla med Fia:) Jag har varit så dum. Fia måste ju ta det lugnt och först nu har vi börjat utöka hennes promenader. Men jag har ju velat kunna motionera mer. Nu har jag lösningen. Min cykel! Fia får sitta i korgen medans jag kan cykla långt och sen då och då så går jag med cykeln och hon kan gå bredvid mig och vi kan cykla iväg någonstans och sen stanna och ta en promenad. För då får jag mer motion, Fia får ju uppleva saker och hon får gå på andra ställen än bara runtomkring där vi bor. Fattar inte att jag inte att jag inte tänkt på detta tidigare. Now im happy and im sure Fia is going to be happy to:) so i morgon efter jobbet, kommer vi att ta en cykel tur:)
så här hemma är allt lugnt och fridfullt.... har fixat lite med lampan i fönstret:) och byt sängkläder. Städade i dag när jag kom hem:) Känner mig faktiskt fridful idag:) ska lyssna på 1 avsnitt till av podden och sen ska jag ta ut fia på kissrunda och sen sova:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0