:)

Jobbat.... Vakna kvart i 5, gick upp och ja det gamla vanliga liksom.. sen jobbet... jobbat till 14 och sen hem med en överlycklig Fia(hade köpt nya leksaker till henne) , gick till affären och köpte loka och vindruvor... sen laga jag mat, lekt med fia. Nu ska jag städa, leka med Fia, duscha, duka fram till maten, vänta på att det ska bli mat, ut med Fia, träna, se på tv och till kvällsmål blir det vindruvor, loka och knäcke:) Känner mig stolt att jag börjat klara detta:) På fredag och lördag blir det 50 eller 33 cl cola light:) och tortilla chips... vet ej om det är bättre... men det innehåller majsmjöl, palmolja och salt.. så om man äter lite av det så är ju det bättre än vanliga chips som innehåller massa skit och plus att jag målet är ju att komma ifrån vanliga chips... köpte det för att tänkte att jag på fredagar/lördagar ska ha en liten cola light 50 cl och sen typ tortilla chips, nötter, osv.. och sen den andra dagen ha loka med något av det där. får se hur jag gör. Hur som helst så även om jag skulle dricka 50 cl cola light båda dagarna så är det så himla mycket mindre än det jag brukar dricka och jag tycker att man ska faktiskt få unna sig ju och äta och dricka det man gillar. jag ska gå ner i vikt men lite rimligt måste man ju få ha det... Liksom hur kul är det att leva ett liv och aldrig mer få dricka något man gillar liksom.. Nej kan jag dra ner på att dricka cola till att bara dricka cola light och bara 50/33 cl på fredag och lördag så är det otroligt bra tycker jag. plus att sist jag gick ner i vikt så hade jag så att jag hade en dricka på fredagen och en på lördagen och det funka bra. För dels är det cola light och sen så kommer jag ju inte äta chips/godis utan äta mera nyttiga alternativ:) så ena dagen blir det tortilla chips och andra salta pinnar och nötter... visste ni att man måste äta 3 fulla plåtar med salta pinnar för att få i sig lika mycket fett och sånt som det är i 1 skål med ostbågar..... Nu städa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0