cyklingen..

cyklingen: Alltså ja det gick bra.. men det var lite svårt att veta hur mycket jag kunde låta henne gå och sen så gick hon på ganska snabbt, fast jag gick med cykeln.. Men tror att nästa gång så ska jag cykla och sen parkera cykel och sen gå med henne. Plus att när vi nu går lite längre så får hon gå i koppel eftersom hon går på ganska snabbt lös och meningen är att hon ska gå sakta ju. Inte lätt detta.. men man lär sig:) Är svårt att ha henne lugn när hon har så mycket energi. Men vi lär oss som sagt var:) Första gången vi måste anpassa oss till sånt här, att inte kunna göra som vi brukar...


Kommentarer
tess

övning övning så kommer det att gå kanon :)

Svar: tack:) jo det är ju så. man vet ju inte med saker förrens det hänt en... att ta hand om en hund som är under konvalisens är inte lätt. men man lär sig:)
♥ Zandra ♥

2013-09-06 @ 19:54:49
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0