Vetrinär:-)


God morgon! Kände mig inte alls pigg att gå upp i morse. Men men så är se ibland o alltid lättare när man väl kommit igång. Vi har startat en förening. Second change är namnet o mottot är every dog counts:-) Jag som kom på det:-) Vill jätte gärna nu få åka till rumänien. Har ju funderat mycket på vad jag vill bli o jag vill jobba med djur, kunna använda mig av de jag kan o göra skillnad så vad vill jag bli? Jo vetrinär:-) Jag har faktiskt funderat på de länge bara det att lite har jag tänkt nej för gillar inte de där med att typ skära i sår osv men jag tror man kommer över sånt o sen får man tänka att man gör skillnad :-) o räddar liv. Så de jag vill bli är vetrinär:-) så klart vill jag ju hålla på med hunddagis eller jobba med hemlösa hundar men livet är långt:-) Hur som haver så vill jag bli vetrinär o kunna jobba som de:-) För är man det så kan man ju lättare få jobb där man jobbar med djur. Men nu ska jag mysa lite med hundarna här:-) ledig i efm o då blir det promis, städning o fia mys o lek:-)



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0