Trött tjej.....

God morgon......
Första hundarna har kommit. Är trött och fryser. Hade sån jäkla hosta i natt. vill ha värme nu..... nej nu får vara lite positiva:-) Men visst är det så att man faktiskt har rätt att tycka att allt är skit o må lite dåligt utan anledning..... ibland är det bara så..... Jag kan ha dagar med noll energi o tänker för mycket... jag kan ha dagar när allt positivt är bort blåst... men då gäller det att hitta något som får en att ladda om:-) för efter såna dagar är jag på topp:-) sen så går man väl ej runt hela dagen o tycker allt är positivt osv... men när man är på topp o man kanske är trött så är det lättare att hantera.... Men nu blir det hund my:-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0