Fundersam!

För typ länge sen så typ avslutade jag en vänskap med en vän... Eller ja rättare sagt så frågade jag min vän om vi forfarande skulle vara vänner, vi hade hamnat på en gräns där det kändes som att vi behövde liksom antingen avsluta eller fortsätta för att komma framåt... lite komplicerat är det för att förklara... hur som haver så missuppfattade min vän allt och trodde massa saker.. vilket ledde till att min vän helt enkelt tog bort mig kan man säga. Jag skrev ett till min då hur jag hade menat osv nu flera månader senare får jag ett svar om att jag är förlåten... vilket jag gjorde mig lite sårad, stött, arg osv... Vad hade jag gjort fel? och hur kan min vän bara komma efter flera månader och bara skriva du är förlåten. inget annat bara det. Så nu är jag fundersam hur jag ska göra, känns som att om vi skulle prata så skulle det bli konstigt i början... så ska jag bara svälja allt eller inse att vi inte borde vara vänner.
Det är lättare med tex amanda,,, dte kan gå as lång tid mellan vi hör av oss men vi vet liksom att hur bra vänner vi är och hur vi fungerar och när vi väl pratar så är det som att vi pratar var och varannan dag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0