Fullt upp:)

Har nu haft semester i ett par dagar.. På fredagen så var det ju midsommar vilket innebar att vi på kvällen grillade och sen kollade vi skräckfilm:) På lördagen så hmm ja dagen bara försvann. Igår(söndag) så åkte mamma och pappa till rumänien, jag var ut med fia och bosse på långpromis och sen hjälpte jag en granne att bära massa möbler och grejer, sen promis med fia och på kvällen umgicks jag med brorsan:) Idag så gick vi ner till stan och handla i olika affärer, sen hem och käka lunch. sen lagade jag maten(till kvällen) och fixa med tvätt osv, ut med fia, fika med brorsan, ut med fia på långpromis, käka mat, duscha, gav hundarna mat, fixat med resten av tvätten, plockat ur diskmaskinen och ja donat och fixat och ja tittat lite på tv. Nu ska jag stänga av datorn, gosa ner mig i soffan med fia och kolla på film:) sen blir det kissrunda med Fia, läsa lite i min bok och sen somna:) Är sååååå trött.... Imorgon blir det långpromis, lunch och sen ska jag städa på hunddagiset:) ska göra en stor städning där:) och det lär ta en stund så är jag inte klar vid 2 så tar jag en paus och går ut med fia på en promis och fortsätter efter, sen blir det att fixa lite med mitt projekt och ta en mellis med brorsan, ut med fia på långpromis, middag och sen ska jag bara typ sitta vid datorn, kolla tv, leka med fia:) hm ja det är en del att göra:) ska rensa på mitt rum och göra i ordning, någon dag ska brorsan och jag gå igenom hans garderob, vi ska kolla om vi har någon hylla osv så han kan få ordning på garderoben, vi ska byta soffa i mitt rum och som vanligt massa promis med hundarna:) jag tänkte cykla med fia någon dag, sen kanske göra en utflykt i skogen med fia, bosse och brorsan:) Så vi har att göra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0