Lugn Söndag!

Igår var det satans så hett ute... vart en lånpromis på förmiddagen och sen kolla jag lite film, lekte med fia, men runt 2 tiden tog vi oss en siesta:) Sen promis och sen käka vi gott och sen tog vi oss en kort liten promis, såg lite film. Vaknade klockan 6 i morse, ut med hundarna för kissrunda, myset med en trött Fia, tog prmis vid 9 där vi stannade och en stund för lek och lite träning, hem käka lunch, gav hundarna mat och nu ska jag se klart filmen jag började se igår, call girl. Blir ne sån där lung men ändå inte lugn söndag:) I eftermiddag blir det städning, promis och träning och efter maten blir det träning, promis och så blir det ju så klart en del gos/mys och lek med fia:) Men det är ju en självklarhet. Ska även göra på projektet..... 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0