Sjukstuga...

God kvällen. vartit en kall och regning dag och inte har dagen varit bättre av brist på sömn då min lilla Fia började hosta rejält igår och vart värre under natten, hon har hostat från och till hela natten och knappt sovit...Jag vet själv hur drygt och jobbigt det är att försöka sova och så bara hostar och hostar man så klart jag tycker synd om min lilla skrutta:( Blir det ej bättre får jag kolla lite mer om det där med hostdämpande och sånt till hund, för meningen är ju att hon ska kunna sova, de värsta är att hon hostar ju så klart annars med det blir mer när hon slappnar av, så idag har hon halv vilat... men just nu verkar det gett med sig lite för nu ligger hon här bredvid och sover:) skönt det vill ju inte att hon ska bli sjukare. Skulle gått en halv lång promis med tanken på att hon är sjuk men då det regnade och var kallt så kortade jag ner rundan, tar hellre kortare rundor tills hon blir frisk än kör på som vanligt och får en sjukare hund. Skulle ju vara dumt att tvinga henne att ut och gå massa när hon är sjuk men när jag är sjuk så går det bra att köra kortare rundor, nej jag tar hand om min lilla skrutta:) Plus att jag är ju fortfarande lite sjuk så... Nu har nyss käkat så ska gosa ner mig i sängen med Fia och bara mysa lite:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0