Det är fullt upp nu:)

Hmm ja alltså det är mycket just nu.... Pappa är i rumänien dock på väg hem nu.. och här här dte fullt upp dagarna i ända men tidiga mornar, hundar som ska ut, ha mat osv osv... är ju mer att göra nu när vi är två... sen så när man kommer hem så ska jag ut med fia, äta mat och bara ta det lugnt.. Plus att jag vart sjuk i söndags så då har jag jobbat och sen dött typ när jag kommit hem:) men nu är det bättre förutom att jag är öm i halsen, hostar, snorar och mår lite kasst. men vi kämpar på:) På fredag ska jag och fia passa frank tills på lördag eftermiddag, men det blir inge annorlunda där för han hänger ju med på promisar osv:) sen på söndag ska jag ha en ta dte lugnt dag och bara vara med fia typ:) Nu ska jag se om det finns något att se på:) ha det gött:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0