Vill flytta nu!!!

Egentligen skulle vi flyttat runt den 15 men pga de som bor där nu så har de blivit fram flyttat så nu väntar vi spänt på att få nycklarna. Har varit en jäkla massa väntan med den här flytten, för väntade vi på att få kontraktet och det tog sin tid och nu väntar vi på att få flytta in. Ju fortare vi får nycklarna desto bättre är det för då kan man börja flytta upp saker där och börja städa ur lägenheten osv det tar ju sin tid att flytta och med tanken på att vi jobbar mycket så har vi ont om tid och kan vi då liksom flytta upp saker lite då och då så skulle det underlätta och jag vill upp i mitt nya rum och börja fixa i ordning:) ska bli skönt att slippa den tråkiga, kalla lägenhet och få komma till något nytt, har ju bott här sen vi flyttade till fagersta så visst känns det lite tråkigt har mycket minnen här i från:) Men nu är det väl dags för nya minnen i en ny lägenhet:) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0