Söndag

redan söndag? shit vart tar dagarna vägen liksom. Kollade på paradiset i går och sen slö tittade jag på miss secret agent 2. vart en långpromis i skogen med fia, lite lunch och om ca 1 timme ska vi gå till hunddagiset, ska ju vara där i dag till i morgon då vi har pensionat hundar där. Just nu håller jag på att städar, lyssnar på musik, packar lite och leker med Fia:) I morgon är det jobb som vanligt, slutar vid 3 tiden och då ska jag hem, träna, mat, promis och sen ta det lugnt. Jag har kommit på att dagarna liksom bara flyter på och att det då gäller liksom att uppskatta och hitta saker som får en att må bra i vardagen som gör att dagarna liksom inte bara flyter samman. Jag har ju kommit på att gå en promis vid runt 7 tiden på kvällen är helt underbart och sen komma hem och mysa ner vid soffan med en filt och te:) Eller att ta ut fia på en lång promis är helt underbart, sitta och lyssna på musik, läsa en bok.. ja finns mycket som man kan göra för att få må bra, eller tex att jag har några program under veckan jag brukar se:) Något annat som får mig att må bra är att träna men är kass på att hitta tiden till det, ska försöka sen att åtminstonde träna några gånger i veckan. En annan sak som får mig att må bra är när man städat för då känner man sig så duktig och allt känns så rent och nu ska jag fortsätta städa och plocka för snart dags att gå:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0