Fredag:)

Tog en promenad nyss, brukar göra det vid halv/sju tiden nu för tiden för är så skönt när man kommit hem, ätit, kollat datorn osv att ta sig en promis.Promenaden tog lite längre tid än den brukar för träffade på lite människor som skulle prata:) Först träffade vi på en man som jag brukade träffa på förut då med en labrador som nu avlidit så idag var han ute med grannes schäfer, han funderade på att skaffa valp och han vet sen innan att jag jobbar på hunddagiset så nu frågade han lite om vi tar in valpar osv:) så får se om han kanske hör av sig:) Sen träffade vi på en kvinna med en liten chihuahua som hette nemo, han och fia vart ju genast kompisar och skulle leka, jätte trevlig vovve och hon med var trevlig. jag tyckte det var så härligt att träffa på en med en liten hund men som faktiskt fostrar den ordenligt och inte mjäkar med den för att den är liten, tyvärr gör många det. I alla fall så pratade vi på länge och hur som haver så kanske hon hör av sig i fall nemo kan vara där när hon behöver åka i väg till sjukhuset för hon vill inte lämna honom själv. och så trevlig, lite blyg men nyfiken som han var så skulle han nog tycka det var kul att få träffa vårat dagis gäng:) Detta fick mig i alla fall att tänka på att jag och fia när vi är ute och möter folk/hundar så representerar vi strået ju och blir ju som reklam:) Tur är väl att alla vi möter och pratar med tycker vi är så snälla och trevliga:) Nu blir det dusch för först Fia Plutt då hon absolut skulle rulla sig i något och sen en dusch för mig:)


Kommentarer
Elin - Mamma till Evangeline

Hej fina Zandra!
Tusen tack för de enormt fina orden du skrev till mig. Det värmer så otroligt mycket ska du veta. Jag blir så lycklig av att du läst min blogg från början kan man säga, och följt den med spänning. Känns bra att ha en trogen följare som är så varmhjärtad som du :-)
Tänk så mycket ord kan göra. Nu kommer jag vara glad hela helgen. Borde finnas fler medmänniskor som är lika omtänksamma som dig.
Hoppas du får en bra helg! Massa kramar.

Svar: Tack för det fina svaret och vad kul att du vart glad:) jag tycker samma som du att det borde finnas fler människor som visar uppskattning till folk man kanske inte direkt känner men som man kanske blivit inspirerad av osv:) Fina ord värmer alltid:) tack desamma hoppas bara det blir bättre väder:)
♥ Zandra ♥

2012-09-21 @ 20:25:05
URL: http://elinalice.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0