förkylning!

God dagens tjenixen! Fy fan vad trött i hela kroppen jag känner mig just nu. har varit på topp hela dagen bortsett från lite täppt och rinnig näsa men sen när jag satt och myste i soffan med de sista hundarna så kände jag av halsen och huvudet. Vart dock lite piggare när jag cyklade hem men nu när jag satte mig ner så känns huvudet tungt och tryckande, halsen svider och näsan är täppt men rinner. Kroppen känns öm och seg, hej och hå så var liksom ännu en små förkylning här. Sen jag började på hunddagiset så har jag liksom varit små förkyld men det har liksom aldrig brutit ut, utan jag har gått där och varit lite krasslig någon dag och sen har jag mått bättre, vilket är skönt. Men jag tror det beror på att jag är ute så mycket och bygger upp ett bra immun försvar så bakterierna bekämpas fort:) Men hade helst sluppit att känna av något alls, speciellt med tanken på att det är så jädrans kallt här hemma och liksom kul att vara små sjuk då. nej får bli att ta en promis, en dusch och sen krypa ner i en varm filt och mysa med fia och se en film och kurerar sig:) Är ju faktiskt fredag idag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0