så jäkla fint väder!

Hejsan.... vart totalt fel idag med dagarna, har gått och trott att de var måndag.. fördelen är ju att på fredag när jag fattat de;) så kommerde ju kännas toppen då ju:) Köpte allergi tabletter idag(tog hundar år inne på apoteket) för kände verkligen av de idag, ont i huvudet, trött, ont i kroppen, svider i ögonen och täppt i näsan. Känner mig dock lite tursam att jag inte fått lika i alla som pappa, han känner sig som att han har influensa:( stackars ♥ pappa.

Jätte fint väder idag, verkligen super fint. Lite varmt dock att gå hem, för på riksvägen är de fan bara sol, ska försöka hitat en bra väg att gå nu i sommar, så slipper gå där.
vart så förbannad på en idag, de är en person som typ förföljer mig och idag tröttnade jag och bara gick. orkar liksom minte med när folk blir för på¨mot mig, då stänger jag av, speciellt när personer börjar följa efter en typ:)
Men nu ska jag titta lite på tv och ladda för en ny dag, vart vaken sen 4:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0