Alla vovvar!!

God dagens alla:) idag började dagen vid 4, sov dåligt i natt men hur som haver så upp vid fyra och gick till hunddagiset, sen har de varit full rulle där hela förmiddagen, vi tog med oss alla vovvar till ute platsen idag:)
Sen var det matning, vilning(ta de lugnt och sen vid halv 4 gick jag och fia hem.. sen mvid halv 6 gick vi ut och lekte. Nyss har jag ätit vart stekt ägg med grönsaker yummy. Nu ska jag göra kvällsträning, duscha, se på en as bra serie och sen är de väl dags att typ sova;) för i morgon är de jobba jobba som gäller.
Dock inte jag som öppnar i morgon. fattar inte vart tiden tar vägen ibland...
I morgon funderar jag på att cykla/gå till jobbet för då kan jag cykla/gå hem sen på eftermiddagen alltså typ vid halv 6;) är skönt att cykla för de går fort och Fia gillar de men sen så går jag ju och låter fia springa bredvid så att hon får motion hon med. Det är därför jag inte cyklar så mycket just för att hon ska få motion hon med och jag vill inte ha henne springa bredvid så mycket för det är inte bra för små hundar.
Verkar som att de ska bli regn i morgon, helt okej de med... kan inte alltid vara fint väder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0