Nytt schema på hunddagiset!!

Okej seriöst har totalt glömt bloggen faktiskt! I tisdags började vi med ett nytt sechema på hunddagiset vilket innebär för min del att jag
mån- börjar 8 och sen är det jag som stänger ensam
tis- jag som öppnar ca halv sex, vilket betyder att jag går upp runt en 4 för att kunna gå till halv 5 och sen är det jag och mamma som har eftermiddagen och stänger.
ons-börjar klockan 8 och slutar 12:)
tors- jag som öppnar ca halv sex, vilket betyder att jag går upp runt en 4 för att kunna gå till halv 5 och sen är det jag och mamma som har eftermiddagen och stänger.
fre- börjar 8 och slutar 12
detta har vi nu gjort för att alla ska få lite mer att göra om dagarna och sen kunna få lite ledig tid till att hinna med andra saker. som tex idag så var ju pappa ledig på eftermidaggen och då städade han hemma och eftersom vi bara var 2 på hunddagiset så fick ju vi mer att göra vi med, att hinna ut med hundar, städa, umgås med vovvarna, lämna ut hundar och ja massa annat, som tex att fixa en grind;) vilket vi misslyckades med. mamma och jag är inte så händiga om man säger så;) jag öppnade grinden och den satt lös innan men nu typ lossnade det så jag skulle fixa det och sen skulle mamma hjälpa till och ja det hela gick inte alls bra;) he he. Men annars har dagen gått bra, är väl lite seg för gick upp vid fyra.. så sitter och funderar om jag skulle ta en promis med Fia(hon var ute nyss med mamma och pappa) men får se. I morgon blir det att jobba tills 12 och sen handla och sen hem och städa. fia blir kvar på hunddagiset, får se om jag kanske kommer upp och hämtar henne.
Ska i alla fall duscha idag för stinker fan vitlök;) hmm;)
dame måste fixa med bilderna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0