Till min pappa på farsdag!

Idag är det farsdag! En dag man visar sin pappa att man älskar och uppskattar han:)
Min pappa han är underbar och fantastisk och att jag älskar han. Min pappa har bra musik smak, han är rolig och retfull. Det är min pappa och mamma som gjort mig till den jag är idag och det är jag tacksam för! Livet vore bra tomt utan min kära pappa(Tony Welander)<3
Idag är det farsdag! En dag man visar sin pappa att man älskar och uppskattar han:)
Min pappa han är underbar och fantastisk och att jag älskar han. Min pappa har bra musik smak, han är rolig och retfull. Det är min pappa och mamma som gjort mig till den jag är idag och det är jag tacksam för! Livet vore bra tomt utan min kära pappa(Tony Welander)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0