Stänger på fredagar!!

Fuckning internet som bara krånglar just nu!!! Åhhh men v'nta lite nu, vad gör jag Hemma nu, på en måndag????  ja jag var faktiskt hemma runt halv halv 5:) har bytt dag med maami och papi:) så doms tänger måndagar och jag fredagar. pappa tycker jag var dum som gjorde det för stänger man på måndagen då har man ju typ de gjort och så kommer man hem tidigare på fredagen. men jag ser det så här att dels så kommer man hem tidigt på en tråkig måndag och oftast är det till 6 varje måndag, sen så tycker jag att det känns helt okej att stänga på fredagen:)
Lugnt och skönt:) och när man slutar sen så då får man en promenad hem innan det är dags för fredagsmys och en helg helg:)
men nu ska jag Fixa lite mat till Fia och sen blir det väl att gå ut eller om jag kanske gör tvärtom:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0