En dag i morgon!!

finns inget att titta på på teven och har ingen lust att sätta på en film, Fia sover och vad gör amn då, jo man sätter och typ chattar på en blogg med folk... alltså jag satt och kommenterade på bb bloggen och så börjhde folk svara, så nu vart det som värsta chatten;) ha ha... liksom någon skrev något och jag svara typ mhm, som att det var en chatt,,,, Borde så ta ut Fia och sen kanske sova eller nåt sånt. en dag i morgon med. börjar man chatta med folk på en blogg så är det illa ju:)
tur man har svart hår igen:)


Kommentarer
Daniel

jaså där ser man, så du sitter och chattar med folk du ;)

2011-05-21 @ 07:18:26
zandra

ha ha nej, gör jag så inte;)

2011-05-21 @ 07:25:44
URL: http://zlove.blogg.se/
Daniel

tja om du vill kan du lägga till mig på msn. [email protected] eller på facebook. Det är lite lättare att chatta där.

2011-05-21 @ 12:14:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0