Im saying Godnatt!

Go kväll! Ska snart sova hade jag tänkt mig:) Fia sover redan, vi var ute och sen var hon busig och sen vart hon gnällig och då la jag henne i sängen och då somna hon. Ibland undrar jag om jag har en hund eller en bebis;)
Jag har i alla fall läst klart typografi boken:) så ska skriva lite om den och sen skriva alla andra reflektioner nu till helgen. Nästa fredag är det dags för träff 8 på skolan. Måste bli klar med databasen snart!!!
Enda anledningen till att jag inte ligger och snarkar;) i min säng nu med Fia är för att jag ville kolla min fb
och se om min fisk har kläckts;) dumma spel!!!!
jag borde pluggat isstället. fast jag ligger relativt bra till, är bara databasen som jag inte tror jag komma hinna med
och sen boken fick jag förra fredagen så. Och jag jobbar ju så hinner inte sitta vid dator så mycket så har skrivit mycket för hand just nu, så har inte kunnat sitta med databasen eller sitta vid datorn. För när man komemr hem sent så ska man äta och sen är man seg och då vill man ju inte sitta vid datorn. Men men får plugga på.
Plus att jag har Fia att tänka på.
På tal om Fia så har jag tänkt lite på hur dte var innan hon kom och ja det var lite enklare med vissa saker och då kunde man bara somna i från en film, eller sitta vid datorn en hel helg och plugga tex eller gå lång promenad, man behövde inte planera så mycket. men jag skulle inte vilja vara utan henne, hur arg jag än kan bli på henne och även om hin krånglar eller inte alls vill gå ute så älskar jag henne. På lördag har jag haft henne i 1 månad:)
Hon har växt väldigt mycket på denna månaden:)
Nu ska jag sova i morgon är detta jobba och plugga som gäller och så klart ta hand om Fia.)


Kommentarer
Issa

så söt :D

2011-03-12 @ 17:52:32
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Liebling

vilken ljuvlig hund! så söt:)

2011-03-16 @ 21:37:38
URL: http://twoaceofhearts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0