big brother låten

Vilken dryg natt/ morgon jag hade, Fia är dålig så har varit ut med henne ett antal gånger i natt/morgonen och sen har hon spytt med. Usch. Men sen drog jag till jobbet, men eftersom det var lite hundar så följde jag med till uteplatsen och sen gick jag hem med Fia. Hon ligger och sover ocg jag pluggar och städar!
Men hon verkar må ganska okej i alla fall, lite tröttare än vanligt kanske. Lilla pluttan!!!
Spelar bir brother låten:) och ja den är ganska grym faktiskt. Inte jätte bra, men en sån där låt som gör att man bara vill upp och hoppa och sjunga med:) ja en riktig party låt:)
Nej nu fortsätta med mitt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0