redan söndag

jaha då var det redan söndag då!! ska väl plugga lite idag, tänkte skriva reflektioner, sammanfattning och börja på att skriva om min hårdvara!!

funderar på att at en promenad i skogen i dag, skulle vara skönt faktiskt!!!

annars så händer det inte så mycket idag, blir en lugn dag!!

längtar tills i morgon när jag får testa att att träna med mina nya träningskläder:)
ha ha mesig jag är liksom:) men man ska ju glädjas åt allt här i livet!!

snackade med andreas igår, ha ha han har fått jobb i norge nu, han tyckte jag skulle komma och jobba i norge, ha ha gulligt. fast jag tror Norge klarar sig bra utan mig och jag klarar mig utan Norge! skulle dock vara kul att åka dit! får fjäska för andreas och åka med han någon gång när han varit i sverige och ska tillbaka sen:)


ja men nu ska jag i alla fall läsa om framförande teknik:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0