ny vecka= ny fas i livet=ego

nu ska jag stänga av datorn snart, träna, duscha och sen krypa ner i soffan med te och skorpa och kolla tv. ska det det lite lugnt nu innan min vecka börjar. vecka 36 är min vecka, det är då jag ska börja en ny fas i mitt liv.
jag ska helt sluta med det mesta onyttiga, ska börja träna mer, ska gå på gymnastik(gymstick och medelgympa), ska helt enkelt starta en ny fas i mitt liv!!! jag ska vara ego, fasen ska handla om mig och hur jag mår, vilket i sin tur med för att jag är trevligare mot andra och orkar mer. så min nya fas får namnet ego!!!

har skapat en till blogg, där man kan följa min resa.... alltså det kommer vara en blogg om mycket träning och så...

denna kommer finnas kvar!!!

http://zlovegoesego.blogg.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0