mina dikter

alla dikter och noveller jag lägger ut är mina dikter ocn mina noveller. dock har jag aldrig publicerat dom någonstans, men det är jag som har skrivit dom. tro det är någon dikt som jag lånat men då har jag skrivit namnet på den!!
men nu till saken, för jag fick en kommentar om en dikt och personen fråga var jag publicerat den och när, antar att personen mest undra om jag faktiskt skrivit den för den dikten var inte min, men jag hade länkat bilden till personen, om man klickar på bilden så ska man komma till personens blogg, men nyss när jag provade så funkade det inte, så ska länka om den.... så sry för misstaget. och att låna dikten som någon annan skrev det handlade inte om den dikten. ochj nu ska det gå att komma till bloggen... där jag lånade den i från... hade totalt glömt att i vissa fall måste man till och med fråga.. så mitt fel... men tror jag mådde skit den dagen så hittade bara något som passade....

men som sagt nästan alla dikter som läggs ut här är mina... och jag lovar jag ska börja skriva om det inte är mina dikter.... men hjärnan funkar inte alltid..:)

förresten jag visste att man var tvungen att publicera sina dikter




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0