usch och fy

hej alla... sitter här och är trött, som vanligt första veckan när man ska börja jobba så blir jag helt död...
har ju jobbat i sommar men då har det varit mindre hundar, gått upp senare och haft ledigt...plus att jag har mens, e
tycker det är konstigt med att inte gå i skolan, oro inför hur det blir med nya skolan och massa annat.. tuff vecka...
plus att jag idag blev biten.... jag skulle flytta på en av hundarana och då bet han mig... inte så allvarligt men gjorde ont och jag har ett märke. men men life goes on....
har inte varit så socila....

har inga pengar på min mobil så kan bara skicka till dom som har comviq....
så Daniel jag saknar dig och hör av dig:) jag skickar ju inte så mycket men nu när skolan börjar måste jag
hamobilen mer....

nu ska jag äta.

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0