the real me

jo jag är verkligen mångfacetterade(som har många sidor eller aspekter; mångsidig)
men jag är även komplicerad, eller ja många har svårt att förstå sig på mig. im not easy to deal with...
jag sätter upp en mur omkring mig för att inte bli sårad vilket gör att folk drar sig undan...

men nu ska jag berätta vem jag är... jämt får jag frågan vem är jag, vad gör jag, intressen och så vidare..
så vem är då Zandra, Linda, Lena, welander?
till att börja med kan jag berätta lite hur mitt liv sett ut:

ja jag är född i småland, den 11 november 1989. en kall vinterdag.
när jag var 1 månad gammal flyttade vi. jag minns inte alla ställen jag bott på
men jag har bott på oilka ställen i dalarna, mest hedemora. och stora skedvi.
jag har bott i stockholm i tyresö. gått på njupkärrsskola där.
jag har bott i skåne ett tag och i spanien i 2 år. i spaninen bodde jag på ett hundställe där man tar hand om hemlösa hundar. efter det flyttadet jag hit hit till fagersta. jag fick gå om 1 år i skolan för att jag missat mycket. så jag började slutet av 7 an i stället för slutet av 8an som jag skulle gjort. efter högstadiet började jag media i avesta.
just ja jag skaffade kille sommaren när jag skulle börja 9an. 1 år senare gjorde jag slu med han.(han är nu gift och har två barn)... på media lärde jag känna många som amanada:) och nicke och andreas.
den sommaren blev jag ihop med min 3 kille marcus. vi var ihop i 2 år sen tog det slut. jag och andreas kom varann
väldigt nära då(sommaren 09). sen blev det som det blev...
och nu står jag här har tagit studenten från barn och fritid. jag jobbar med att dela ut tidningar och på mina föräldrars hunddagis. jag ska börja plugga till IT-pedagog nu i höst.

min dröm är att få jobba med människor i behov av stöd....


vem är jag då???
ja vem är jag engentligen.. jag är en tjej som älskar att skriva, älskar musik,
jag skulle nog kunna vara med vilken människa som helst utan probl,em....

visst är jag komplicerad att förstå mig på, men det viktigtaste ni behöver veta
är att behandla mig med respekt, ha öerseende med mig(jag är lite dramatisk)
ljug inte säg sanningen på en gång.

jag är en väldig speciel tjej:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0