skärpning

hej alla!!! jag har kommit hem, ätit och halvpluggat. jag vet jag borde sätta mig och bara plugga, men just nu
är jag så facinerad av allt på datorn och sen när jag sitter och fixar med word uppgifterna och sp fattar jag inget då ger jag upp för tillfället. känns ju helmysko att plugga när man inte har skola på samma viss som förut.
liksom plugga på distans. men ska skärpa mig!!! i morgon ska gruppen ha sitt förtsa möte på chatten
får se hur det går. men men det blir nog bra. måste bara komnma igång med allt. är konstigt nu i början.
ja ja  så länge jag blir klar med allt och det är godkänt så är ju det bra:)
ska läsa igenom min bok om word, så kanske jag fattar mer och då är det lite lättare.

jobabde idag för fullt, ha ha nej ganska chill dag idag. det regnade hela dagen och hundarna var slöa.

ska börja med att gå hem sen, och träna lite på kvällarna. måste planera och göra det
så att jag inte känner att jag inte hinner med något. planering är viktigt!

just ja, bilder från skolan kommer efter nästa träff!!!

nej nu ska jag planera lite och sen ska jag plugga!!!

xoxo zandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Zandra

Min blogg om mitt liv:)

RSS 2.0